17/9/07

Πάλι βγήκαν ΑΥΤΟΙ...

Είχα ακούσει πριν από μία εβδομάδα στην ραδιοφωνική «Ελληνοφρένια» ένα τηλεφώνημα που είχε κάνει ένας ακροατής στον σταθμό.
Ο ακροατής έλεγε:
«Είδα στον ύπνο μου πως κανείς δεν πήγε να ψηφίσει στα εκλογικά κέντρα και πάλι βγήκαν ΑΥΤΟΙ! Ξύπνησα ταραγμένος και όταν ξαναπήγα για ύπνο είδα πως κανείς δεν πήγε να τους ψηφίσει αλλά πάλι βγήκαν ΑΥΤΟΙ!»
Δυστυχώς το όνειρό του έγινε πραγματικότητα μιας και το 25% απείχε και τελικά βγήκαν πάλι ΑΥΤΟΙ!
Δεν έχω λόγια να περιγράψω την θλίψη μου γι αυτή την εθνική μαλακία (συνήθως χωράει η φράση «προδοσία»).
Στο μόνο πράγμα που μπορώ να δικαιολογήσω τους ψηφοφόρους των ΑΥΤΩΝ είναι πως ίσως δεν είχαν καταλάβει τα 3,5 τελευταία χρόνια αν το αγγούρι που φάγαμε πανελλαδικώς ήταν όντως αγγούρι και δεν ήταν μπανάνα…
Τα θερμά μου συλλυπητήρια…

(διαβάστε τους λόγους για τους οποίους ο Αρκούδος δεν ψήφισε ΑΥΤΟΥΣ)

2 σχόλια:

  1. Έχουμε την κυβέρνηση που μας αξίζει... η πλειοψηφία της χώρας αποφάσισε ότι η κυβέρνηση του απόλυτου τίποτα χρειάζεται άλλη μια τετραετία για να διαλύσει την Ολυμπιακή Ελλάδα που παρέλαβε που είχε προβλήματα μεν, δεν ήταν το απόλυτο μπουρδέλο που είναι σήμερα δε...

    Δε βαριέσαι... αυτό μας αξίζει αποδεικνύεται... Απλά όταν αρχίσουν να πέφτουν τα χαράτσια ένα, ένα στους επόμενους μήνες να μην ακούσω κανέναν που στήριξε αυτή την κατάσταση να παραπονιέται και να διαμαρτύρεται... ΕΣΕΙΣ την ψηφίσατε κύριοι!... Καλά σας κάνει...

    Εγώ τουλάχιστον θα κοιμάμαι ήσυχος το βράδυ ότι δεν συναίνεσα σε αυτή την παρωδία και ότι το κριτήριο επιλογής μου δεν ήταν η πελατειακή μου σχέση με κάποιο βουλευτή...

    Τα λέμε Cyberella!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Πίκο Απίκο με κάλυψες απόλυτα όπως πάντα! Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή